torsdag 6 september 2012

Work out.

Efter långt övervägande och sedan letande, bestämde jag och sambon oss för att köpa hem en crosstrainer.
Min filosofi var att inte behöva boka upp sig på passtider, lägga tid till och från gym, planering. Att ha ett "redskap" hemma som man kan använda när andan faller på. Ingen press, ingen stress, BARA när det känns rätt. Då finns den där..
Pricken över i'et var ändå att Johan som äntligen börjat hos sjukgymnast pga hans rygg sedan länge, rekommenderade just crosstrainer.
Så is i magen hade vi koll på blocket, finns många med sämre kvalité och det ville vi inte ha.



Extreme fit, säljs på Team sportiga och finns på många Gym. Denna fick vi i skicket oanvänd till summan av en tusenlapp.
Nu har den stått hemma några veckor..
Men igår använde både jag och Johan den?!? Och det tog ingen tid direkt.
Idag så ställde jag den framför Morgon TV en stund och fick samtidigt info om löss:), haha. Svettig bli man iallafall.



MEN det viktiga... Ingen press, bara för MIG.
//U
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar