torsdag 20 januari 2011

Högt tempo..

Dagarna rusar förbi när dom är fullspäckade.
Jag har inte orkat blogga...
Tisdag jobb 9.00 - 18.30, hem pussa barnen, Johan stack och tränade och jag nattade barnen och åt.
Denna dag dök el räkningen upp också! Fy för!!!
Deppig blev jag, Johan kom hem med choklad och film SALT. Jag åt chokladen och somnade på soffan...
Onsdag jobb med Johan massa fix med bord, jobbkläder, planering o telefonsamtal. Kul med lite omväxling i jobbet. En "Jobb-Fix-dag" för mig är schemalagd varannan vecka. Toppen då jag slipper sitta på "fritiden" och stjäla tid från barnen. Så 08-16.00. Sen var det jag som förberedde mat medan Johan hämtade flickorna. Jag stack och tränade Step 17.15 ( vilket innebär att vara där en halvtimme innan för biljett) orkade med nöd och näppe mig igenom passet. Hem och äta, pussa barnen godnatt. Vid 21 håller jag på att somna i soffan igen så det får bli Tv i sängen, somnade.
Ebba sov från 19-08! Yes! Synd att JAG gick upp 05.15 för att jobba. Johan var ledig med barnen, mys! Vad Glad blev jag när dom kom för att äta lunch på jobbet !

Snabba fynd sprang jag på när jag var på väg hem.




SÅ söta tunikor. Det fanns 2 kvar och dom var i rätt storlek. Tyckte dom passade mina sommarflickor! Midsommar kanske..



Fyndade även detta lila fleece set till Tuva. Tanken är till hösten, har ALDRIG varit såhär tidigt ute, men tänkte att det finns roligare saker att lägga pengarna på då!

Kom hem vid 16.30 till 4 barn! Syster hade lämnat sina två busar här. Storfamiljs middag..
Haha bra gick det men visst blir man lite trött. Många små viljor men starka viljor!
Vid 19.00 sov Ebba, barnen åkte hem och Tuva sov 19.30.
Jag sover snaaart igen.

I morgon har jag lite förmiddag med barnen, börjar på förskolan 10.30. Sover när jag kommer hem...

Gissa om jag ska ta vara på helgen!!! Som innehåller 2 kalas också.

Sov gott allihopa!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar